Nowy Rok, nowa ja? Nie tym razem! Raczej Nowy Rok i dalszy mój rozwój!

Witam wszystkich w Nowym Roku!

I chociaż zaczął się on już trzy dni temu, ja powoli dochodzę do siebie po zmianie czasu z nowojorskiego na polski.. :)

Nowy Rok to dla wielu z nas czas postanowień, dla mnie również jest to taki okres. I chociaż tak jak większość społeczeństwa mam plan pracować nad swoim ciałem 😹, nie o takich planach chciałam dziś pisać.

Moje cele na 2018 rok:

1. Praca nad firmą @culpajewellery
Tak jak pisałam Wam w tym poście, chce skupić się na rozwoju tej firmy. Jestem naładowana pozytywną energią i bardzo wierze w ten projekt ;)



2. Praca nad blogiem
Chociaż jest to dość młody blog, widzę, jak z każdym postem rośnie jego oglądalność, co bardzo motywuje mnie do pracy. Mimo gorącego sezonu w pracy oraz wielu godzin poświęcanych na @culpajewellery, chce tworzyć jak najwięcej wartościowej treści na bloga. Realizacja tego pomysłu zaczęła się już pod koniec 2017 r. – mam już dla Was dwa gotowe posty czekające na publikację i tej strategii chce się trzymać. Dzięki temu, nawet gdy będę bardzo zajęta będę miała coś dla Was, a w luźniejszym okresie, będę nadrabiać i pisać „na zaś”. Strategię tą muszę przyznać odgapiłam od Edyty Zając (blog Edyty), która również tak pisała gdy była w ciąży – wiadomo, im bardziej zaawansowany stan, tym ciężej jej było, a mając już przygotowanych kilka postów do publikacji miała materiał, by nie zaniedbywać czytelników.


3. Fanpage na Facebooku 
To mój kolejny cel w 2018 r., który jest związany z pracą nad blogiem, ale postanowiłam go wydzielić z poprzedniego punktu. Chciałabym założyć fanpage, na którym informowałabym Was o najnowszych wpisach i dzieliła się bieżącymi przemyśleniami. Jako, że prowadzę jeszcze fanpage @culpajewellery, spodziewam się założenia go dla bloga raczej w drugiej połowie roku, aby najpierw rozkręcić ten firmowy. Może macie jakieś złote rady jak go dobrze prowadzić? Chętnie wysłucham wszelkich sugestii!




4. Oszczędzanie
Mój pierwszy cel tego typu, który ustalam wraz z początkiem roku ;). Po tegorocznych podróżach (Japonia dla dwóch osób, Nowy Jork, kilka mniejszych wyjazdów) mój budżet się trochę nadwyrężył. Zaopatrzona jestem w książkę „Finansowy Ninja” Michała Szafrańskiego (blog Michała jakoszczedzacpieniadze.pl) i mam kwotowy cel, z którym chce skończyć w 2018 r.



5. Planowanie kolejnej podróży
Tak, właśnie tak :). Mimo celu oszczędzania, nie zrezygnuje z podróży i chciałabym zorganizować przyjemny dla budżetu, ale jednocześnie ciekawy wyjazd.

A jakie są Wasze cele na ten rok?


9 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów! Rozwój jest jedną z ważniejszych rzeczy. Stanie w miejscu niekomu i niczemu nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój narzeczony zawsze się śmieje z tekstu 'nowy rok, nowa ja' :D
    Ja muszę przyznać sie do tego, że co roku spisywałam sobie masę rzeczy, które MUSZĄ być zrealizowane w następnym roku i zwykle nie udawało mi się ich 'zapiąć na ostatni guzik'. Od kilku lat ograniczam swoją listę do kilku punktów, które w pewnym sesnie zawsze są ze sobą powiązane- tak jest chyba lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiązanie ze sobą rzeczy z listy "to do" na dany rok to też świetny pomysł! Zwłaszcza, że mogą one stanowić małe kroczki do większego celu i widzimy jak on "sam się realizuje"! :) Powodzenia zatem w 2018!

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za rozwój firmy i bloga :)
    No i chętnie dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo miła wiadomość już na początku 2018 r. :)

      Usuń
  4. Oj... trzymam kciuki za powodzenie w realizacji wszystkich celów! A książka 'Finansowy ninja' jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że książka Ci się podobała! Uzdrowiła Twoje finanse? ;)

      Usuń
  5. "Nowy rok i dalszy mój rozwój" - wreszcie ktoś to mądrze napisał :) nie chodzi o to, by się co roku zmieniać o 180 stopni, ale raczej dalej rozwijać, poprawiać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulina tries.. , Blogger