10 najlepszych prezentów na Święta dla mężczyzny

Za oknem spadł już pierwszy śnieg, dlatego dzisiaj post w klimacie świątecznym.. 🎄

Postaram się odpowiedzieć na pytanie, które wszystkie sobie stawiamy przy wyborze prezentów dla naszych mężczyzn (czy to taty, chłopaka czy może teścia), czyli co im kupić na święta?

Kupno prezentu zawsze zajmuje mi dużo czasu przemyśleń, gdyż mam wrażenie, że mój ukochany ma już wszystko 😓.. a jeśli nie ma to może sobie kupić, więc ja musze wyprzedzić jego wanties i kupić mu to, czego on jeszcze nie wie, że chce 😅.

Ciekawe? Zapraszam zatem na moją świąteczną listę zakupów!


Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017


1. Coś do zabawy

Coś czego osobiście bałam się kupować, bo chociaż wiem, że lubie jakieś tam Gwiezdne Wojny, ale czy lubi ciemną czy jasną stronę mocy? Tego w kapturze czy z robota? A może tego zielonego? Szukałam i szukałam aż w końcu kupiłam szlafrok Jedi, jako, że jest to jego ulubiona podomka i chciał sobie to przytargać z domu do naszego wspólnego gniazdka. Czy pomysł okazał się trafiony? Przyznam szczerze, że cieszył się niczym dziecko, które dostało wymarzoną zabawkę :). Z prezentem się nie rozstaje, a ja zostałam oficjalnie najlepszą dziewczyną na świecie (jego słowa napisane na Instagramie!).

Link do produktu: Szlafrok Jedi

Możesz mu kupić również kubek, brylok, podstawkę pod myszkę na komputer, (lub może samą myszkę?), USB. Byleby coś fajnego, związanego z jego ulubionym filmem / grą.

Koszt: 50 - 250 zł

2. Coś do pogrania

Prezent, który zawsze się sprawdza i zawsze cieszy. W tygodniu, kiedy był dzień Chłopaka dostawałam od kolegów pytania z pracy "kupujesz swojemu nową Fife? W tym tygodniu wychodzi!".  Z podsłuchanych rozmów wiem też, że nowa część Assassin Creed: Origins, która ostatnio wyszła jest dość fajna :).

Koszt: 170 - 250 zł


Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017


3. Coś odlotowego!

Czyli mój kolejny strzał w dziesiątkę! Proponuję Ci kupić lot w tunelu aerodynamicznym, którym zresztą sama miałam okazję się "przelecieć". Mój był zachwycony (ja zresztą również) i chociaż nie pogardziłabym, gdyby trwało to nieco dłużej lub byłoby nieco tańsze, to i tak warte wydania tych pieniędzy! Wrażenia nie do opisania :)

Wyszukiwarka Google podpowiada mi, że taki lot można zrealizować w:
  • Warszawie (korzystałam i polecam!),
  • Katowicach,
  • Lesznie, 
  • Bydgoszczy. 
Koszt: ok. 250 zł/os

4. Coś do zjedzenia

Obiad w domu, wyjście na miasto stało się już dla Was nudne? A co powiesz, żeby zapewnić mu niezapomniana przygodę i zjeść kolację totalnie w ciemności?

 Ja idę na taką kolację w grudniu, więc swoim doświadczeniem nie mogę się jeszcze podzielić, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii o takim wydarzeniu! Może warto spróbować zjeść trochę inaczej? No przecież wiem, że oboje to lubicie.. ;)

Dostępne lokalizacje:
  • Warszawa, 
  • Wrocław, 
  • Poznań, 
  • Kraków, 
  • Katowice, 
  • Trójmiasto.
Koszt: 120 - 180 zł/os

Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017


5. Coś do przeżycia

Laser tag, koncert, a może przejażdżka Ferrari? Zafunduj mu coś naprawdę fajnego!

Koszt: 40 - 300 zł (przejażdżka np. Ferrari)


6. Coś do zwiedzenia

Macie oboje ochotę na wakacje w środku zimy, ale jakoś tak tu trzeba prezent kupić, tu tamto. A może zasponsorujecie sobie nawzajem jakiś krótki wyjazd? Chociaż na weekend, spędzicie razem czas, tylko Ty i on.. I prezent z głowy i odpoczynek jeszcze w prezencie!

Koszt: od ok. 300 do tak naprawdę kilku tysięcy, w zależności od kierunku i budżetu :)


Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017


7. Coś do poskładania

A może Wasz mężczyzna jest fanem składania modeli? Albo puzzli? Prezent dość uniwersalny jeśli chodzi o płeć i sama pamiętam godziny spędzone na układaniu tych wszystkich puzzelków, właśnie w okresie świątecznym. I to tego gorąca herbata i pierniki..

Koszt: 100 - 500 zł

8. Coś do poczytania

Kolejny uniwersalny prezent, a dobrą książką mało kto pogardzi.. :) osobiście, na mojej liście "jeśli chcesz mi kupić książkę, to kup mi" figuruje:

  • "Finansowy ninja" - Michała Szafrańskiego - o tym Panu dowiedziałam się stosunkowo niedawno i totalnie przepadłam na jego blogu ;). Książka jest o oszczędzaniu, temat wydaje się na czasie dla każdego pokolenia, a w związku z moimi rosnącymi wydatkami, znalazła się również na mojej liście "To read"
  • Książki w klimacie "Zjedz tę żabę" - czyli motywacja do ruszenia dupska
Koszt: 50 - 200 zł

Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017


9. Coś do ubrania

Jestem pewna, że Ty masz świetny gust, a jemu? Oczywiście nie chce się chodzić po sklepach.. No ale przecież "kurczę, kupiłbym sobie jakiś nowy sweter" i "przydałaby mi się nowa koszula".. To świetna okazja, żeby zrobić to za niego i (i) spędzić szczęśliwie czas na zakupach (ii) zrobić mu przyjemność kupując ubranie bez jego interwencji (iii) dania mu czasu wolnego i odpoczynku od Ciebie, kiedy będziesz chodziła po sklepach ;) (iv) ubrania go dokładnie w to, co Ci się podoba i w czym będzie przy Tobie wyglądał dobrze ;)

Ja ze swojej strony mogę tu polecić koszule z Millera - sama kupowałam u nich rok temu mojemu na Gwiazdkę. Jakość ubrań jest naprawdę na wysokim poziomie i jestem pewna, że Twój mężczyzna będzie zadowolony z porządnej koszuli!

Koszt: 150 - 350 zł

10. Coś o czym zawsze on marzył, ale jest za drogie

Każdy ma taki prezent, na który żal mu wydawać aż tyle kasy, ale na liście jest i jest i widnieje już od lat. Może teraz jest czas, żeby taki prezent zrealizować? Jeśli trzeba, złóżcie się na pół, albo nawet z jego rodzicami. Albo kup mu prezent "na zaś" 3 święta w przód. Ale niech ma, a co tam, skoro to jego marzenie, to czas je spełnić!

Koszt: no limit

I to tyle, jeśli chodzi o moje świąteczne propozycje. Mam nadzieję, że któraś z nich przypadła Wam do gustu! Jeśli tak, dajcie znać w komentarzu i napiszcie, jakie prezenty w tym roku wymyśliłyście dla Waszych mężczyzn! 🎀💌🎄

Christmas Market, Vienna, Grudzień 2017





11 komentarzy:

  1. Super wpis - u mnie będzie to zdecydowanie coś do poczyytania w połączeniu z czymś do zjedzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulino, świetne zestawienie :) Ja z reguły stawiam na opcje: Coś do przeżycia. Uważam, że to świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysły zebrane w pigułkę :) Ja zdecydowałam się w tym rou mojemu chłopakowi kupić "coś do zwiedzenia" tylko teraz szukam co...? I abym ja mogła na tym skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupić prezent i jeszcze na tym skorzystać to jest to :D w tym roku i ja taki kupiłam :D

      Usuń
  4. Ja mam zawsze największy problem z prezentem dla mojego ojca bo on totalnie niczym się nie interesuje poza grą w szachy online :D Nie czyta książek i nie chce mu się z domu wychodzić. Większość prezentów odłożył na półkę i nie korzysta z nich :/ Ale za to lista prezentów dla mojego męża jest tak długa, że starczy na parę lat :D Zawsze uważnie słucham, jak mówi, że coś się mu podoba albo coś chciałby mieć i potem.. bam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie może stanowić problem.. więc może coś związanego z szachami..? :) Dobrze, że przynajmniej dla męża masz mnóstwo pomysłów!

      Usuń
  5. Ja też mam zazwyczaj problem z prezentem dla mojego, a to dlatego, że on już wszystko ma. To znaczy - jeśli tylko coś mu się zamarzy, to sam sobie to kupuje. Dla niego po problemie, a dla mnie problem się zaczyna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje prezentowe, sama też kiedyś zrobiłam chłopu niespodziankę i podarowałam mu karnet na lot w tunelu aerodynamicznym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulina tries.. , Blogger