Kolejna rzecz z mojej Bucket list będzie spełniona!

Hej wszystkim!

Ostatnio miałam dosyć dużo pracy nad projektem, o którym Wam ostatnio pisałam w planach na listopad. Efekty planu zamieszcze już niedługo na blogu, po tym jak spełnimy jeszcze jeden duży milestone. Trzymajcie kciuki i więcej informacji już niedługo!

Tymczasem chciałabym się z Wami podzielić kolejnym projektem nad którym pracuję, tym razem nieco wyjazdowym.. ;)

Za troszeczkę ponad miesiąc spełniam swoje marzenie z mojej Bucket list. Jedziemy zwiedzać zimą, w okresie świątecznym.. Nowy Jork!



Ponieważ grudzień będzie dla nas dość napiętym okresem, postanowiliśmy zacząć planować już dzisiaj.

Tak jak zawsze, do planowania tras oraz punktów orientacyjnych użyliśmy google maps, gdzie stworzyliśmy naszą mapę. Co prawda, nie jest ona jeszcze skończona, ale może dostanę parę wskazówek od Was, jakie lokacje czy restauracje możecie nam polecić.



Generalnie w planach mamy dużo kosztowania jedzenia oraz zakupów, ze względu na trwacjące w tym okresie wyprzedaże. No i przede wszystkim chcemy zobaczyć na własne oczy te wszystkie urocze świateczne zdobienia! To czego nie mamy w planach to wędrówek do muzea. Mamy ich zdecydowanie dość po Paryżu, a ja już muzea w Nowym Jorku miałam okazję obejrzeć.

Zależy nam na miejscach, które pokażą klimat Nowego Jorku, ale także oddadzą magię świąt.


W związku z tym planujemy oczywiście wędrówkę po 5th Avenue i oglądanie witryn sklepowych (połączonych z zakupami oczywiście! 👿), ale także klasyki, takie jak Top of the Rock (jak dla mnie najlepszy Rooftop w NYC!) czy Empire State Building, Wall Street, monument 9/11 i Central Park. Szukamy jednak jeszcze nietypowych, nie-turystycznych miejscówek. Wszelkie polecenia mile widziane 👌.



Jeśli zaś chodzi o jedzenie, to chcemy odwiedzić:

  • Russ & Douthers - polecana miejscówka na wielu kanałach o Nowym Jorku, więc już nie mogę się doczekać miejscowych bajgli!
  • kuchnia Chinatown - chcemy spróbować Joe's Shanghai oraz Nom Wah Tea Parlor, który polecała na swoim Instagramie Paula Jagodzińska. Jestem bardzo ciekawa i mam nadzieję, że się nie zawiodę!
  • nasza obowiązkowa miejscówka odkąd pokazałam ją mojemu K. w Paryżu - Five Guys
  • kolejna burgerownia z, podobno, najlepszymi bugerami w życiu - Shake Shack
  • 230 fifth Rooftop Bar - polecony przez Little Town Shoes, jako ciekawa miejscówka również w zimie. Rooftop w "iglo" z panoramą miasta i drinkiem w ręce - to jest dokładnie to czego szukamy! :)
Macie jakieś swoje ulubione miejsca, w których możemy spróbować smaków tego miasta?

Pozdrawiam, 
Paulina




5 komentarzy:

  1. To wspaniałe uczucie spełniać marzenia!! Wiem coś o tym, bo w styczniu lecimy na wyczekiwaną, trzymiesięczną podróż po Azji <3 Nowy York w okresie świątecznym musi być cudowny, a zakupy na pewno będą udane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi świetnie! Dawaj znać jak się udała podróż, ja również planuje trip po Azji, ale to pewnie w kolejne wakacje! ;)

      Usuń
  2. To super, że uda Ci się spełnić kolejne marzenie :-) Udanego wyjazdu i zakupów! Ja nigdy nie byłam w Nowym Jorku, dlatego też jedyne co mogę poradzić, to... daj się prowadzić miastu i jego przedświątecznej atmosferze :)) Na pewno będzie to wspaniały wyjazd. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ty! W takim razie czas na realizację kolejnych marzeń z listy! Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulina tries.. , Blogger