Święta w Nowym Jorku, czyli świąteczne wystawy tego magicznego miasta!

Dzisiaj post w nieco innym klimacie, a mianowicie mały thoughtback i pierwszy post z serii nowojorskiej.. ;)

Nie ukrywam, że zobaczenie Nowego Jorku zimową porą było dla mnie marzeniem, od kiedy zobaczyłam go latem :). Zawsze kusiły mnie zdjęcia oraz kadry filmu z niesamowitymi zdjęciami świątecznych witryn sklepowych, których w Polsce nie ma szans zobaczyć. I przyznam szczerze, że nie zawiodłam się - mimo niesamowicie niskiej temperatury, która nas w NYC spotkała, warto było przemierzać uliczki i zachwycać się urokami miasta i klimatem Świąt. Myślę, że również magiczna muzyczka z witryn sklepowych będzie mi towarzyszyć przez długi czas i będzie mi się kojarzyć właśnie z tym magicznym okresem, jaki spędziłam w Nowym Jorku.

A teraz główna atrakcja dzisiejszego posta, czyli słynne wystawy świąteczne, które wprowadzają iście magiczny nastrój w klimat miasta.

Wystawy przy domie handlowym Lord & Taylor





Urocza witryna przed Tiffany & Co


Moim zdaniem najpiękniesza - czyli witryna świąteczna przy Saks Fifth Avenue





Witryna przy Bergdof Goodman







Witryny przy Macy's






Oraz przy Barneys - moim zdaniem nieco dziwaczne :D





Przepraszam za trzęsący się obraz, ale temperatura minus 9 w dzień nie sprzyja kręceniu filmików ;D

Mam nadzieję, że świąteczny Nowy Jork Wam się podoba! :) Dajcie znać, która z witryn najbardziej przypadła Wam do gustu!


PS. Przy okazji chciałam Was poinformować, że w dniu dzisiejszym założyłam fanpage na Facebooku, na który bardzo serdecznie Was zapraszam i sprawicie mi ogromną radość jak go polubicie!


14 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką świąt, ale te wystawy robią duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdorszcze!! Ja byłam tylko latem.
    A długo tam byłaś? Masz tam rodzine czy po prostu zrobiłaś sobie wycieczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć tam rodzinę :) Teraz byłam tam w ramach samodzielnie organizowanej wycieczki na 9 dni - moim głównym celem był Sylwester na Times Square, o którym zawsze marzyłam ;). Podobnie jak Ty, byłam też latem :)

      Usuń
  3. Naprawdę ładne, zupełnie inne niż w Polsce. Jestem mile zaskoczony, bo jakoś dotąd nie wierzyłem w dobry gust Amerykanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pozytywnie zaskoczona! Ba! Nawet na moim K., który nie przepada za takimi rzeczami, witryny zrobiły duże wrażenie!

      Usuń
  4. Zachwycające te wystawy :) mam nadzieje, że mi także uda się odwiedzić NY w czasie świątecznym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są warte zobaczenia, mam nadzieję, że Ci się również uda!

      Usuń
  5. Nie sądziłam, że wystawy mogą być tak urokliwe :). Mnie tez najbardziej podoba się ta przy Saks Fifth Avenue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczna :) jeszcze ta bajeczna świąteczna muzyka i pokazy świateł co jakiś czas <3 ja byłam zachwycona! :)

      Usuń
  6. witryna Saks Fifth Avenue absolutnie skradła mi serce <3 #snowwhite4ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała witryna sklepu przedstawiała całą historię bajki, łącznie z pocałunkiem księcia! :)

      Usuń
  7. Są niesamowite, przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Paulina tries.. , Blogger